Generelle Oplysninger

Waya ApS
CVR-nr.: 36 02 16 91
Lars Hansen
Nederbyvej 109
6300 Gråsten
e-mail: salg@waya.dk
telefon: 42 77 00 02

Produktinformation

På Waya.dk oplyser vi varens væsentlige egenskaber. Hvis du har yderligere spørgsmål til produkterne, så er du altid velkommen til at kontakte os på salg@waya.dk.

Betaling

På Waya.dk bruger vi ePay som betalingsportal, som er en meget sikker og brugt betalingsportal. Her er det muligt at betale med Visa (Visa/Dankort), MasterCard, Maestro og Visa Electron. Vi har også en aftale med MobilePay om betaling ved fysisk handel. Vi accepterer også bankoverførsler til vores konto, dette kan dog forlænge bebehandlingstiden, da vi først skal vente på din betaling inden vi kan afsende din bestilling. Hvis du har spørgsmål angående betalingsformerne er du velkommen til at kontakte os. Der tillægges ikke gebyr på betalingskort.
Betaling med kort, vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.
Alle priser på Waya.dk er angivet inkl. moms i Danske Kroner (DKK).
Det er meget sikkert, at handle på Waya.dk, da dine kortoplysninger automatisk krypteres af ePay, hvilket betyder, at det kun er dig og PBS der kan se dine kortoplysninger. Hverken Waya.dk eller andre kan dermed se dine kortoplysninger.

Bestilling

Husk, at din bestilling på Waya.dk først er godkendt når du modtager en ordrebekræftelse. På Waya.dk bruger vi et integreret lagerstyringssystem, som gør, at vi kun kan sælge varer, vi også har på lager. Der kan dog forekomme fejl, og derfor beholder vi os retten til at ændre eller annullere din bestilling til enhver tid inden du modtager vores ordrebekræftelse. Du vil selvfølgelig blive informeret af os herom, og kan så vælge, om du vil annullere ordren, opgive en ny ordre, eller godkende ændringerne i ordren.

Levering

Vores varer bliver sendt med GLS. Portoen er fast uanset ordre størrelse. Fri fragt opnås på ordrer som har en samlet minimumsværdi på 500 kr eksl. fragt. Fri fragt indeholder forsendelse via GLS til nærmeste pakkeshop, men ikke til køberens hjemmeadresse.
Vi bestræber os altid på, at sende varerne så hurtigt som muligt. Vi kan dog ikke drages til ansvar for eventuelle forsinkelser forårsaget hos fragtfirmaet. Som udgangspunkt sender vi varerne samlet.

Fortrydelsesret

Når du handler hos Waya.dk har du 14 dages fortrydelsesret. Fortrydelsesretten gælder fra den dag du har modtaget varen. Hvis du vil gøre brug af fortrydelsesretten skal du indenfor de 14 dage udfylde vores fortrydelsesformular, som kan hentes ved at klikke her.
Vær opmærksom på, at varerne skal være i væsentlig samme stand som da du modtog dem. For at kunne få det fulde beløb refunderet må varerne kun prøves og ikke bruges, ligesom du ville prøve en vare i en fysisk butik. Bruger du varen, kan du kun få en del af dine penge refunderet. Ved brug af fortrydelsesret skal du selv betale for portoen. Vi modtager ikke pakker sendt per efterkrav. Derudover er det også dig der hæfter for eventuelle skader eller forsvinden af returvarerne.
For at gøre brug af fortrydelsesretten er det IKKE nok, at nægte modtagelsen af varen uden samtidig at meddele det til os.
Returvarer skal sendes til:
WAYA ApS
Nederbyvej 109
6300 Gråsten

For at gøre behandlingen af din reklamation nemmere, er det en god ide at vedlægge ordrenummer eller evt. en kopi af ordrebekræftelsen.

Pengene refunderes så snart vi har modtaget returvarerne og kontrolleret dem på eventuelle mangler. Beløbet indsættes på din konto/ dit betalingskort.

Reklamationsret

Når du handler hos Waya.dk har du også 24 måneders reklamationsret på dine varer. Det betyder, at du kan få dine varer ombyttet, et prisafslag eller pengene refunderet, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Hvis du vil gøre brug af reklamationsretten, skal du reklamere fejlen indenfor ”rimelig tid”.
Ved berettigede reklamationer refunderer vi selvfølgelig rimelige fragtomkostningerne.
Varen skal returneres til:
WAYA ApS
Nederbyvej 109
6300 Gråsten

Oplys venligst per mail, kundetelefon eller en besked vedlagt ordren, hvorfor du ønsker, at gøre brug af reklamationsretten. Angiv også, om du vil have varen ombyttet eller pengene refunderet Vedlæg også dit ordrenummer eller en kopi af ordrebekræftelsen.

Varerne skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så at vi kan refundere fragtomkostningerne. Vi modtager IKKE pakker der bliver sendt per efterkrav.

Persondatapolitik

For at du kan handle hos Waya.dk, har vi brug for følgende oplysninger:
Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mail adresse

Vi registrerer dine oplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig og kontakte dig mht. din ordre. Vi opbevarer dine oplysninger i 5 år hvorefter dine oplysninger slettes. Det er et krav fra det offentlige, at vi skal gemme dine oplysninger i mindst 5 år. På Waya.dk sikrer vi, at vi kun indsamler dine oplysninger, når du udtrykkeligt afgiver samtykke hertil, således, at du altid er informeret om, præcis hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor. Det er kun personalet i Waya.dk der har adgang til dine oplysninger.

Oplysninger afgivet til WAYA ApS videregives eller sælges på ingen måde til andre tredjeparter end dem som bruges til betaling og levering af de ordrer der bliver indgivet, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.
Vi opbevarer ikke kundeoplysningerne krypteret, men naturligvis på sikrede servere bag firewalls.
Vi transmitterer både kundeoplysningerne krypteret og ikke krypteret. Dataene transmitteres alene mellem din browser og vore sikrede servere.
Som registreret hos Waya.dk har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen af dine data, og du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger der er registreret om dig.
Disse rettigheder har du efter Persondataloven, og henvendelser i forbindelse hermed rettes til Waya.dk, salg@waya.dk.

Forbehold og ansvarsfraskrivelse

WAYA ApS tager forbehold for eventuelle afgiftsændringer, pris- og korrekturfejl, tekniske fejl, udsolgte varer og force majeure, herunder arbejdskonflikt og mangler ved eller forsinkelse af leverancer fra underleverandører.
WAYA ApS er ikke erstatningsansvarlig for direkte eller indirekte tab som følge af at de bestilte varer kommer for sent frem til dig, eller de bestilte varer lider af mangler, når forsinkelsen eller manglerne skyldes din handling eller undladelse, eller forhold som ligger uden for WAYA ApS’s kontrol. Desuden afgiver vi ikke selvstændig garanti for de bestilte varer, og du opnår kun de garantier, som producenten udsteder.

Sidst opdateret: 05.12.2016

Privatlivs- og cookiepolitik